ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ:

iliochori@gmail.com


23 Δεκ 2010

Πέτρινα γεφύρια χιονισμένα!

Τα πέτρινα γεφύρια σφραγίζουν με την παρουσία τους την περιοχή του Ζαγορίου. Έχω επισκεφθεί αρκετά από αυτά και τα έχω φωτογραφήσει. Ήθελα όμως να τα δω και χιονισμένα. Έτσι την Κυριακή (19-12-2010), που είχα λίγο χρόνο στη διάθεσή μου, επισκέφθηκα τα πιο κοντινά από αυτά. Και δεν ήμουν μόνο εγώ. Όπως διαπίστωσα και άλλοι επισκέπτες της περιοχής βρισκόταν στα χιονισμένα γεφύρια κι έβγαζαν φωτογραφίες. Το ίδιο έκανα κι εγώ. Σας μεταφέρω λοιπόν κάποιες από αυτές έβγαλα, γιατί δεν ξέρω αν θα προλάβετε να τα δείτε χιονισμένα. Τις επόμενες μέρες, σύμφωνα με τις προβλέψεις της ΕΜΥ, η θερμοκρασία θ΄ ανέβει, θα έχουμε βροχές και ασφαλώς τα χιόνια θα λιώσουν.

Το πέτρινο γεφύρι στον Άγιο Μηνά


Το πέτρινο γεφύρι του Καπετάν Αρκούδα

Το πέτρινο γεφύρι του Νούτσου ή Κόκκορου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου